První brněnská pobočka pošty v moderním hávu je v OC LETMO

Po 80 letech, kdy Česká pošta provozovala svou pobočku v bezprostřední blízkosti brněnského hlavního nádraží v budově, která je sice historicky velmi cenná, nicméně pro provoz pošty z dnešního pohledu už zcela nevyhovující, došlo 15. května 2024 k jejímu přestěhování. Pošta navázala spolupráci s nedalekým OC Letmo a otevřela v něm zbrusu novou pobočku, první v Brně, která nabídla nový koncept obsluhy, příjemnější prostředí, než původní pobočka, a to zejména díky otevřenému prostoru, který odstraňuje pomyslné i reálné bariéry mezi pošťáky a jejich zákazníky.

Ti dnes mohou využít služeb hned na 19 přepážkách. K dispozici jsou jim přepážky Balíkovny, univerzální přepážky, kontaktní přepážky veřejné správy nabízející služby CzechPOINTu, které jsou v současné době stále více využívané, a také specializovaná bankovní přepážka ČSOB. Vzniklo zde moderní prostředí vhodnější jak pro zaměstnance, tak pro návštěvníky. Ve 4. patře najdou příchozí listovní, peněžní a balíkové služby, a to ve velkorysých provozních hodinách. Ve všední dny má pobočka otevřeno od 8 do 20 hodin, v sobotu od 8 do 12 hodin.

V pátém patře obchodního domu mohou klienti využít služeb CzechPOINTu hned na třech přepážkách veřejné správy. Klienti zde získají ověřené výstupy z několika informačních systémů veřejné správy, například z rejstříku trestů, katastru nemovitostí nebo zde mohou ohlásit živnost či požádat o nové přístupové údaje k datové schránce. Mohou si zde nechat ověřit listiny a podpisy, využít certifikační autority PostSignum či další služby.

Pobočka na frekventovaném místě v blízkosti vlakového i autobusového uzlu disponuje vyvolávacím systémem, který nabízí celou řadu moderních prvků pro efektivní vyřízení poštovních záležitostí. Mezi nejvýraznější z nich patří možnost zadání kódu pro vyzvednutí balíku, klient tak prakticky okamžitě dostane svůj balík. Další využívanou možností vyvolávacího systému je objednání na pobočku.

Především pokud chcete využít služeb časově náročnějších a jít na poště hned na řadu a strávit zde co nejméně času, nabízí pošta možnost online rezervace. Na frekventované pobočky, které mají vyvolávací systém, se můžete dopředu objednat na konkrétní den i čas. Na webu www.postaonline.cz/rezervace nebo také v mobilní aplikaci Pošta Online vyberete termín a službu, které se vaše návštěva týká. Rezervaci vám potvrdíme sms zprávou a e-mailem, kde najdete rezervační kód. Ten pak při příchodu na poštu jen zadáte do vyvolávacího systému a obratem jdete na řadu. Využití rezervace termínu návštěvy ocení především klienti, kteří chtějí navštívit přepážku veřejné správy či speciální přepážku ČSOB, ale i další.

Zpět na výpis článků